Orice organizaţie, indiferent de cat de mare sau de mică este, în cele din urmă depinde de supravieţuire şi de succes. Relaţiile publice sau PR-ul reprezinta intr-o mare proportie reputaţia - rezultatul a ceea ce faci, ce spui şi ceea ce spun ceilalti despre tine...
O
celebritate nu este doar o fata frumoasa, un braţ de racheta sau o voce
cereasca. O mare vedeta internationala mi-a spus cu ceva ani in urma:
"Sunt Corporation"...atunci nu mi-am dat seama ce vrea sa insemne
asta, insa acum, cand am realizat, am stiut ca vreau sa fiu ”Corporatia” din
spatele celebritatii....
Nu incerc sa fac aici o descriere amanuntita a
ceea ce sunt eu, ci doar a ceea ce inseamna un PR bun, pentru ca las
intotdeauna rezultatele sa vorbeasca de la sine. Eu cred si sustin cu tarie ca
orice ”produs” are nevoie de un PR iar acest lucru pare ca incepe sa prinda contur
si la noi, asta desi sunt companii mari care inca neglijeaza faptul ca un PR
bun, este un plus pentru afacerea lor. In consecinta, un PR bun te ajuta si fi
tot timpul in atentia publicului...
În ciuda reprezentări populare din industria
mass-media PR-ul nu inseamna mereu glamour şi prânzuri lungi, ci poate implica
o muncă grea şi o mulţime de ore petrecute tet-a-tet cu clientul. Insa atunci
cand exista dedicare nimic nu pare greu si interminabil. Eu cred ca un PR bun
trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:
*Sa fie un bun consilier de management
*Să identifice
cauzele ”problemelor” clientului care apeleaza la el si sa analizeze tendinţele
viitoare
*Sa monitorizeze şi sa urmăreasca obiectivele
propuse
*Sa comunice eficient cu indivizi dar şi cu grupuri,
în cadrul reuniunilor şi prezentărilor pe care le pune la cale
*Sa scrie şi sa editeze comunicate de presă şi
rapoarte
*Sa lucreze eficient cu jurnaliştii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu